60

Kopierad av moaassvensson.blogg.se! :)

1. Vad är ditt mellan-namn? Sofia Stina

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag är fett nöjd med mitt namn. Ovanligt å sååå

3. Är du i ett förhållande nu? Nope

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?

5. Vem var du tillsammans med sist? Haha har aldrig varit tillsammans med någon seriöst

6. Får man fråga varför det tog slut? haha visst

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Som sagt nej

8. Vem vet mest om dig? Emmy, Josefine, Niki, Mona typ

9. Vad gör du på fredagskvällar? Dom senaste har jag pluggat, men oftast är jag med kompisar

10. Bästa filmen du någonsin har sett? My sisters keeper är ju fett bra men jag gillar nog mest home alone haha

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger? Nope

14. Röker du? Nej

15. Snusar du? Äckligaste som finns

16. Saknar du någon just nu? Absolut

17. Hur mår du idag? Förkyld som vanligt men annars suuper!

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Zero

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Leeekte i snön.. Nejmen jag vet faktiskt inte

20. Bästa minnet från sommaren? Hamburgsund-veckan, spanienresan med familjen, när jag helt spontant bodde hos mina kusiner i nästan en vecka..

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Thailand. Mitt andra hem

22. När var du där? För ett år sen, jullovet

23. Är du rasist? Absolut inte

24. Har du helt svenskt ursprung? 100%

25. Om nej, vart kommer du ifrån?

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Mihihi spelar ingen roll,

27. Ser du fram emot någonting just nu? Julafton, födelsedag, SNÖ

28. Sköter du skolan? jaa jag har vart grym denna terminen ;)

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Tre MVG resten VG

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Matteprov 32/33, MVG på biologi, är två av dom

31. Vilket ämne var det?

32. Har du fått ig på ett prov? Yes!! 5/27 poäng på ett matteprov

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Hahahaha neej

34. Anser du dig vara intelligent? Medel

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Just nu, jag älskar typ mitt liv haha

36. Vilken va den värsta tiden då? Vintern för två år sen

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Aldrig

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Usch nej

39. Har du haft sömnproblem? Aldrig. Jag sover som en häst

40. Hur ofta gråter du? När jag är ledsen, alltså inte så ofta

41. Vad gör du när du mår dåligt? Mår aldrig dåligt psykiskt.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt?dom jag skrev ovanför på fråga 8, som vet mest om mig.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej

44. Vilken klass går du i nu? 9an men jag har hoppat upp en klass, är 97a

45. Vilken skola? Buråsskolan My love

46. Har du varit otrogen någon gång? haha nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? nej

48. Är du stolt över dig själv? Då och då

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag har fina tår..... Nej okej jag vet faktiskt inte :)

50. Vad får du ofta komplimanger för? Min hy, mitt hår

51. Har du lätt att få folk att skratta? hahah jadå

52. Cider elller öl? Cider all the way!!

53. Har du några talanger? Njee, men jag är duktig på golf :)

54. Vet du om någon är kär i dig? Hoppas inte det, gillar inte när folk är olyckligt kära ;)

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Självklart

56. Vad står det i ditt senaste sms? "Ja precis! :)" Till Emmy

57. Hur lång är du? 1.64

58. Hur mycket väger du? Mellan 45 och 50 skulle jag gissa på

59. Vilken storlek har du på kläderna? XS ibland S

60. Har du svarat ärligt? Det tycker jag!

/vilma


Kommentarer
Postat av: Moa

Självklart var det okej going!

2011-12-16 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0