Halloo

Vet ni hur mycket jag har försökt och blogga i helgen eller? Har inte gått så jättebra :(
har iallafall skrivit tre uppsatser och pluggat till ett prov på helgen, JAAAA jag är ganska stolt.. Provet gick inte superbra, helt okej, men inlämningarna var bra alla tre så det var gött!
Imorgon sätts betygen, och vi har bara en läxa kvar. EN. Tills fredag och den går på nästa termins betyg, så JÄVLAR va bra den ska vara! Haha. Nej men nästa år ska jag verkligen höja mig i några ämnen till. Denna terminen har jag höjt mig från VG till MVG i minst två änmen, och inte sänkt mig till G i nåt, så det är jätteskönt! Framsteg..
Nu ska jag skynda mig till min golfträning. Pussar /vilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0