I can only imagine, only imagine

Wazzuuuuuuupp?
Här händer det inte mycket, tänkte sätta mig med ett modeprojekt inom syslöjd men jag vet inte om jag orkar.. Hahaa :)
Idag fyllde Nathalie år så vi "vattnade" henne, en gammal buråstradition :))
Annars dååååå, jomen livet rullar på. hoppade trampets idag på gympan och mitt knä som är sådär halvcp (fick en rejäl stukning/fraktur eller vafan när jag voltade på skidor för några år sen) blev typ uppsvullet. Märkte det när jag kom hem, det gör skitont när jag belastar eller böjer benet liksom. Trodde att jag skulle få kryckor hahaha.. Skulle vara ganska gött ioförsig! Nej nu ska jag plugga, ha de! /vilma
(ni ser ju förresten på bilden hur bra det går med lösnaglarna!!!!! Hahha)


Kommentarer
Postat av: jasmin

hahahha många naglar kvar.. :D

2011-12-05 @ 23:12:11
URL: http://sajmin.blogg.se/
Postat av: Alexics

Åhh vad fint skal du har :DD

2011-12-05 @ 23:34:37
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0