sleepy

Hej! Jag är Fortfarande fett trött. Kommer behöva en vecka för att ta igen från dendär JÄVLA dygningen. Faaan!
Nu ska jag iallafall snart sova. Middagen hos mormor och morfar var hur god som helst, som vanligt. Alltid lika mysigt att träffa dom, gör det fett ofta nu för tiden men det är värt det nu innan det är för sent. Tyvärr lever inte folk för evigt. Dom blev iallafall jätteglada när dom hade hört att jag hade höjt mig i 5 ämnen, ååh dom är så söta.
Nu Håller jag på att ta fram grejer till imorgon. Våran klass har mys-fredag. Julpyssel+filmmys. Ska bli underbart! Så fram med home alone (jaaa jag är världens biggest home alone-fan, jag AAAvgudar ettan och tvåan. Världens bästa, Kevin Macalister, i love you) och chipspåsen, nu kör vi!
Nej nu somnar jag. Pussar/vilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0