vilmas favoriter - favoritjeansen

Hahaha, jag minns när jag köpte dessa. Jag var på stan med mamma nu i höstas, och när vi var inne i en butik så märker jag att de svarta jeansen jag har på mig har spruckit i röven. Så det var bara in i första bästa butik och köpa de första svarta jeansen jag såg, betala dom och klä på mig dom i ett provrum. Hahaha.
Inga konstigheter här - bara ett par jävligt snygga tighta svarta jeans. Jag gillar inte blåjeans så mycket, isåfall måste dem sitta PERFEKT och ha dendär galet snygga blåa färgen. Jag har liksom ganska svårt att matcha mina blåa jeans, tycker bara att de passar med vita tröjor/blusar typ. plus att jag hatar att ha blåa byxor till mina bruna primeboots och bruna vinterjacka. Tyvärr. Meeen, det är så det är, därför använder jag nästan bara mina svarta stuprör från Crocker, JC.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0