vilmas favoriter - favoritkjolen

Denna är så fin tycker jag. Köpt på Tara, märket heter ajlajk.
Jag var på stan i somras, i slutet av sommaren, med Josefine och Moa. Det var jättevarmt den dagen och vi satt och åt glass vid kanalen först och sen gick vi runt i butikerna. Vi gick in på Tara i Arkaden, inte för att vi brukar handla där, utan lite för skojs skull. Så ligger denna kjolen där på ett bord, och jag tror den hade kostat runt 400 kronor från början. Nu stog det 89:- på prislappen, och jävlar va fin den var på. Har inte fått så mycket användning av den eftersom sommaren nästan var över när jag köpte den. Meeeen: självklart ska den med till Barcaaa.
Machar den helst med en vit bastisha och mina älsklingar (dvs primebootsen) som på den nedersta bilden (åh va fint till bruna ben). ASS-KICKIN'-snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0