vilmas favoriter - favoritkoftan

Jag kom på en sak. För att göra bloggen lite roligare, tänkte jag visa upp mina favoritplagg ur garderoben! Det kan väl vara roligt? Kommer lägga upp mina favoritjeans, favoritshorts, favoritkofta mm. Det kommer upp några fler nu ikväll och lite då och då nu den kommande veckan. Så nu kör vi!

Börjar med min favoritkofta idag. Det hänger ett linne i, jag vet, men det såg konstigt ut utan det :)
Jag hittade denna koftan på Zara i göteborg i våras, någon gång i maj tror jag, och tappade nästan andan - kärlek vid första ögonkastet. Den låg på runt 400 kronor, och det var värt det, tänkte jag, men jag hade inte så mycket med mig. Sedan gick det några dagar och när jag hade med mig pengar till stan några dagar senare så var den slut. Och efter det såg jag den inte mer. Jävla göteborgsshopping, allt tar slut så snabbt.
Sedan åkte jag till spanien under sommarlovet. Och en halvtimme innan taxin skulle gå från hotellet i Barcelona till flygplatsen för hemfärd hittade jag den hängandes inne på Zara. 9 euro stog det på prislappen, knappt 90 spänn. Fatta hur överlycklig jag blev?? Bilden är tagen på Barcelonas flygplats precis därefter, åh vilket perfekt avslut på semestern ♥

Kommentarer
Postat av: Alexics

Åhh it's so prettyyyy

2011-12-28 @ 21:39:52
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0