Dagens åsikt! Ska börja med det.

Dagens åsikt kommer här dårååå.
Okej alla ni som skriver dessa statusar: "omg skäms ni inte lägger upp nakenbilder o blablabla" har sett minst 100 sånna statusar senaste tiden. Och jag kan lova er alla att jag har sett nakenbilderna och jag tycker det är skit äckligt men vafan sluta bomba min fb haha.. Jag vet att ni söker efter likes men tro mig efter att man folk har skrivit det några gånger så tröttnar man ;) det är bara ett tips till alla. och sista grejen folk som skriver sådana här statusar " gilla om du tycker jag är fin" man ba snälla hållkäft din osäkra människa hihi godnatt!
/JOSEFINE


Kommentarer
Postat av: Nicolle

är de bara jag som inte har sett några bilder? :S

2011-11-21 @ 23:31:45
URL: http://chilenita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0