Måste blogga mer jag veeet att ni saknar mig

Hallåå kissekatter!!
Ligger i Amandas säng, vakna nyss fast Amanda sover fortfarande hehe. Idag ska vi bara chilla och sen ikväll blir det fest KLACKARNA I TAKET!! Hahahah en sak ska ni veta att om någon av er ingår i min vänskapskrets och använder denna meningen "klackarna i taket nu brudar" så kan ni lämna mig haha seriöst det är det fulaste på länge. Själv får jag bara en bild framför mig på någon som typ klampar runt i taket med klackar haha.. Jaja enough about that. Vi är några stycken som ska hem till jasmin :) men jag lägger upp outfit och sånt sen eller så bloggar jag från jasmin men det lär ni märka senare :)
Nu ska jag väcka mandis tror jag, om jag vågar thihi.
XOXO JOSEFINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0