Dag 1 - Vad vi har i våra väskor

VILMA

Detta är väl ungefär vad som brukar ligga i min väska..
/ silvrig neccesär - IsaDora / läppbalsam - labello / nagellack och läppbalsamsburk - HM / Gymnasiekalendern / 3 ringar - Glitter, Indiska och Raglady / iPod (my soulmate)+hörlurar / Mobil, min älskade tegelsten (men snart är det dags att byta upp sig hehe) / Brillor / penna och sudd / Matteboken / tuggummipaket / Plånka - Ripcurl /


JOSEFINE
Vad jag brukar ha i min väska typ...
Sminkväska, nagellack, läppglans, skolböcker, paparly, busskort, pengar osv.
Ni som läser nu; jag lägger upp en bild imon ;)

Kommentarer
Postat av: jasmin

ska börja följa er härliga blogg cheyer !<3

2011-09-15 @ 20:33:29
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0