hej hej hemskt mycket hej

Sitter hemma hos mig med Amanda :) Idag var det jobbigt i skolan, dåligt väder, jobbiga lektioner och jobbiga människor haha asså vissa personer har ju verkligen svårt att hålla käften.
Aja, ska spela match sen vid 8 och då är jag typ hemma 10 och så kommer jag behöva skriva klart sammanfattningen om Columbus, så jävla jobbigt :(
Okaj whatevör, detta hade jag på mig idag:
Tunika - vet ej
Cardigan - hm
Jeans - Gina tricot
Sjal - Ester elenora (vet ej varför den ser så smutsig ut..)
Skinnjacka - hm
och militärgröna palladuim till det :)

Och ett litet meddelande till Vilma: ehm fina bilder på mig........................
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0