Do you like this position?

Nämen tjena! Mitt humör är på topp och jag är skit pigg.. Tyvärr bläää jag är aldrig trött känns det som allafall idag gjorde jag som planerat var hos min morfar och kom hem typ klockan 6 kanske och sen dess har jag typ bara varit hemma och lekt med min bebis och förlåt att jag sitter varje kväll och skriver om dagen jag måste uppdatera under dagen också! Det ska bli ändring på de, imorgon ska min bror komma till min pappa på morgonen tror jag och hjälpa min med en no uppsats.. Hehe vi får se hur de går och kvällen kmr spenderas hos min kusin Nadja igen men vi hörs imorgon! BTW jag kom in på hulebäck men kommer inte tacka ja dels för att jag inte känner mig säker alls och vill hellre gå på ihgr eller hvitfeldska och det ligger inte jätte nära mig heller och jag tror att det kommer bli mycket bättre om jag kmr in på aa dom som jag skrev istället men vi får se.. Fan vad jobbigt detta är asså:( Aja puss /AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0