Hellu

Häääj hur mår ni? Jag mår helt ok och jag är jävligt trött.. Och jag ligger och kollar på john tucker must die på kanal 4 :) jag kom hem vid typ 10 och jag hade en super trevlig dag vi kollade på film due date SÅ JÄVLA ROLIG! och åt och myste bara och fattar inte helt ärligt varför jag är så jävla trött... Jag skulle slänga in ett inlägg förut men då bestämmde sig blogg.se och fucka så det funkade inte men imorgon ska jag till min morfar igen på sjukhuset sen ska jag och min mamma och mormor åka till hans lägenhet och fixa lite och kolla hur det är och så :) och eftersom det är söndag imorgon så kommer min SUPER ångest komma som den gör varje söndag och det är så jävla jobbigt :( men ska köpa en stor choklad så jag inte ska deppa så mycket hehe men vi hörs imorgon puss /AMANDI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0