16 februari 2012

Blev inget Åby idag utan det blir någon annan dag. Stannade istället länge hos farmor och pratade, åt och myste. Hade en jättebra födelsedag, fick MASSA gratulationer på telefon, sms och Facebook. Tack återigen till er alla.
Farmor har massvis av bra skönhetsböcker och tidningsurklipp som jag läste igenom, om hår, hud, naglar och själ. Så jag ska se till att ha en spa-dag med mig själv nu på lovet! På lördag kanske, halva dagen spa-dag och halva dagen plugg-dag. Låter bra, behöver jobba lite.

Nu har jag gjort inbakade flätor på mig själv, så skönt att sova med! Har alltid problem med hur jag ska ha håret när jag sover, har jag det i tofs så blir det obehagligt på kudden och har jag det utsläppt så får jag håret i ansiktet. Och flätor (speciellt inbakade) sliter inte alls mycket på håret heller, så det är bra.
Gjorde flätor igårkväll också som jag sov med, får sånt änglahår på morgonen. Som jag har skrivit förut så tycker jag att det är jätteroligt att fläta alla möjliga olika flätor, så fint tycker jag.
Nu ska jag äta middag. Pussar!
/VILMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0