lov-planer

Älskar att det är lov igen! Tyvärr har jag rättså mycket att plugga, har med mig 7ans, 8ans och 9ans mattebok hem så att jag kan träna lite inför nationella.

Men annars så ska jag åka skidor i isaberg på Onsdagen med pappa, brorsan och Moa! Ska bli jätteroligt vekligen, skidor är BÄST!! På torsdagen fyller jag 15 så jag ska käka lunch med farmor, jättemysigt verkligen. Ska fira med familjen på söndagen eftersom mamma&pappa jobbar på min riktiga födelsedag. Det är typ det tror jag, + en jävla massa matte som ska göras på lovet.
/vilma

Bilder-Mona senast i var i Isaberg med skolan, det var något av det roligaste i mitt liv tror jag! Och jag och Moa (en annan Moa än den som ska åka med denna gången) åkte skidor i Sunne när vi var typ 6 år? Haha så söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0