10 sanningar om mig

- jag har sprayat mitt hår med bleknkbgsspray några gånger, men aldrig färgat/tonat det
- jag har storlek 36/37 på skor
- det finns två grenar bredvid varandra utanför mitt fönster, som har funnits där sen jag var typ 5, och jag har alltid tyckt att dom ser ut som en björn tillsammans.
- mitt rum var grönt mellan att jag var 9 och 13... :(
- jag tycker inte om att ha blåjeans på mig, tycker att det är svårt att matcha (konstig tanke, jag vet)
- jag gillar inte potatisgratäng
- jag älskar chips av hela mitt hjärta, men nu håller jag på med massa quick abs-appar som ni kanske märker, så jag försöker "trappa ner" på chipsätandet nu. När jag är sugen äter jag russin istället! Tips.
- Jag älskar tapas, speciellt skinka
- jag är typ beroende av att läsa bloggar, även min egen/våran
- jag har varit i 10 länder: sverige, Thailand (5 gånger, bor typ där haha), Andorra, Spanien (3ggr), Frankrike, Polen, Danmark, Mexico, Mautitius, och ett till som jag inte kommer ihåg :)
/vilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0