25

heeeeey!
fölåt att jag inte har bloggat sedan jag kom hem men jag har (som jag skrev på vilmareser.blogg.se) haft fullt upp. idag har jag iallafall hittat en gammal rabattkupong där det står "25 bilder gratis frammkallning" så jag letade upp 24 bilder (den sista tror jag pappa har på sin dator. det är på mig och niki på min konfirmationsavslutning), gjorde dom svartvita och la in dom på en minnespinne, så imorgon ska jag till expert och framkalla dom! ska leta upp lite ramar som vi har här hemma också, och sedan sätta upp bilderna på en vägg. kommer bli sååå fint ♥
här är några av de 25!
älskar de två nedersta, eller ja, jag älskar alla faktiskt! den på (nästan) hela tjocka släkten ♥.den med tre huvuden, mamsi, jag och brorsan, det var i spanien i somras, vi var uppe på ett berg och det blåste huuuuur mycket som helst som ni ser på vårat hår (och mitt ansiktsuttryck hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0