Einstein

Kände mig som största geniet när jag fick denna idén. Ni fattar inte hur stolt jag blev över mig själv.
Okej, jag satt och tänkte på Deborah Lippmann-nagellacken. Så jävla snygga. Och så fick jag en snilleblixt, en sån som man bara får ibland. Bam-boom, liksom.
Jag kom på att när jag var i London för 6 år sen så köpte jag på Hamley's en limpenna med glitter till, så skrev man med pennan och duttade på glittret så att det blev glittertext. Köpte ett kit med tre glitterfärger, grönt, turkost och mörkblått (killfärger var mina favoritfärger på den tiden..), hade även lite guld, silver, rött och grönt sedan tidigare. Superfint. Iallafall så kom jag på att om man slänger i lite glitter i ett genomskinligt nagellack, så borde det ju bli Deborah Lippmann-aktigt, ellerhur?
Så jag hällde i massa glitter i ett genomskinligt nagellack som jag köpte i Thailand för knappt en krona, och VOILÁ, hur snyggt?! Åh jag blev så nöjd :) :) :)
kissessss /vilma

Kommentarer
Postat av: nicolle

fan va fint!

2012-01-04 @ 00:33:45
URL: http://chilenita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0