Godmorgon!

Förlåt för dålig uppdatering, Vilma har bloggat ganska mycket så jag måste väl också börja blogga mer.. :)
Jaja, kan berätta om igår.
Först var jag i skolan och då va det bråk igen haha asså orkar inte älskar min skola!! Efter skolan så gick jag, amanda, antonio och jasmin till en pizzeria och satt där i 3 timmar typ så snackade vi om allt möjligt haha. Sen gick jag hem och så satte jag på mig myskläder och tänkte kolla på filmen "click" som gick på tv men då ringer Erika och vill att vi ska dra ut, och vad gör man inte för sin kära syster? Höhö. Så jag åt och sånt och så träffade jag henne och köpte pizza för hon va tydligen jätte sugen på det haha. Efter så träffade vi Antonio igen och va med han och sen ville vi gå hem till en annan kompis fast han öppnade inte dörren så vi gick till antonio och så gick jag och Erika typ vid 1 och sen somna jag dirr efter jag hade slutat prata med Erika i tlf. Och jag vill bara säga en sak, ett sånt här inlägg kommer aldrig komma upp igen (i alla fall från mig) fan va mycket fritid jag har hehe men snart ska jag dra till gymmet med jasmin :) puss
/JOSEFINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0