TIPS - två flätor

jag tänkte börja köra lite tips här på bloggen, med allt ifrån böcker till hårfrisyrer till filmer till bloggar till.. ja, ni fattar! så nu kör vi igång!! :) Börjar med två flätor.
Jag älskar att fläta hår och tycker själv att jag är rätt duktig på det. Det är alltid jag som får gör inbakade flätor i allas hår på golftävlingarna, och jag verkligen älskar det! Hur roligt som helst.
1.
image description
Tjejen på videon är så otroligt bra. Hur gullig som helst och verkligen jätteduktig på att visa och förklara! Har fått så mycket inspiration från henne och hennes videos. Bilden är på när jag skulle testa detta för första gången på Mona, blev ju helt okej! Det är mycket lättare än vad man tror, och har man längre hår så blir det hur fint som helst.
2.
Detta är också en ortoligt lätt frisyr. Kanske inte att göra på sig själv, men på en kompis.
Vi satt i klassrummet en gång så visar Mona mig denna bilden (den blonda tjejen) och säger "kolla va cool!". Så testade jag att göra en sån på henne, och det blev ju ganska likt, eller var tycker ni? Det är i princip som en vanlig liten fläta, men man tar med lite hår varje gång, typ. Snabbt, enkelt och jävligt ballt!
/vilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0