Dumma jävel

Är äntligen hemma hos Amanda nu!!
Vi har varit på ohanas fest och hon hade den hos jennifer. Det va skit kul älskar alla er bebbos!
På vägen hem så kom 52an av någon konstig anledning på valand men vi gick på den i alla fall och jag fråga chauffören också om han åkte till bergsprängare och han sa ja. Sen vid kors typ så stannar han och ba: öh förlåt jag är väldigt trött idag så jag glömde att jag inte åker denna vägen egentligen jag ska åka åt andra hållet så ni måste gå av här. Man ba men skojar du din idiot så vi gick från kors hem till Amanda. Jag jasmin och Amanda så prata vi lite på vägen ;) nu ska vi snart sova men dom andra ska ba äta lite först. Bilder kommer imonnnn Puss
/JOSEFINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0