haha asså jag orkar inte

Jag har "surfat runt" lite på nätet och alla är så himla upprörda över att vissa andra bryr sig om det nya barnet som har fötts i kungafamiljen. Och folk måste sluta med att säga sådana här kommentarer "alla är lika mycket värda så varför ska alla bryr sig om det nya kunga barnet (eller vad man säger)" "barn föds varje dag men ingen bryr sig"
Man ba skojar du? Hur kan ni ens jämnföra typ oss medelfolk med kungen typ man ba snälla så blir vissa helt upprörda.. Jag menar såklart inte att dom är mer värda än oss andra människor men det är samma sak när en kändis fyller år och så klagar vissa på att man skriver grattis, och så säger dom typ "dom kommer ju aldrig se det" asså käft typ haha.. Det är ju det som gör dom kända. Att folk som dom inte känner vet vilka dom är och inte riktigt känner dom men kan ha mycket kärlek för dom endå.
Okej jag vet inte vad fan jag har snackat om här men jag hoppas ni förstår endå ;)
/JOSEFINE

Kommentarer
Postat av: vilma

fan va rätt josefine!

2012-03-03 @ 09:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0