Tisdag

Har haft världens bästa tisdag typ, fyfan va jag älskar mitt liv just nu alltså. Chill lektioner, en håltimme = glass + solning! Riktigt skönt väder idag alltså. Känner att mina fräknar börjar komma fram, wihoo! Efter skolan köpte jag kaffe och bulle på pressbyrån och stack sedan till golfen. Först satt jag och snackade med Kalle i drygt en timme, sen käkade jag och skrev klart min SO-läxa. Efter det var klockan typ 7, så jag gick ut och tränade i ungefär trekvart. Det gick så bra, i princip alla slag var liksom klockrena, weeey! Blir så himla glad av att det går så bra. Sedan snackade jag med Erik ett tag innan jag åkte hem, kom hem vid halv 9 typ.
Hoppas att ni har haft en lika bra tisdag som jag! Puuuuuss
/VILMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0