Torsdag

Torsdagar är verkligen min favoritdag, bra lektioner och fredag dagen efter liksom. Kan inte bli mycket bättre! Efter skolan gick jag hem och försökte skriva klart min NO-uppsats, hade kanske runt en sida kvar när pappa spillde sitt vinglas över tangenterna, yeeeee! Så jag stängde snabbt av den och la den uppochner på tork, vågar inte vända på den och kolla om den.. :( men jag hann iallafall snabbt printa texten som jag ska snacka om på min presentation imorgon så den ska jag göra iordning nu!
Efter vin-incidenten tog jag en springrunda, bara 2,5 km ioförsig men det är alltid något! På vägen hem köpte jag med mig en pizza till mig och Elliot också, riktigt gott. Nu ska jag skriva vidare på presentationen!
/vilma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0