Harry potter

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatering från min sida, anyway igår hade vi det super kul hos carolina och jag och jos gick hem till mig sen och sov där vi stack väl typ vid ett skulle jag tro, sen vaknade vi 9 på morgonen så jag har varit super trött hela dagen, idag har jag varit hemma hos min mormor på påsk middag det var ytterst trevligt och jag har typ ätit ihjäl mig! Efter det stack jag hem till min pappa typ klockan 9 var jag hos honom och sitter och kollar på Harry Potter och har grymt ont i magen:( imorgon ska jag antingen åka hem till min mammas kompis med henne eller vara hemma hos min pappa vi får se hur det blir! Men vi hörs imorgon, kisses /AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0