Josefine skriver

hej allihopaaa!! Ligger i min säng och lyssnar på musik :) Idag har jag varit i stan hela dagen, först med maymuna, melina, sara och amanda och sen träffade jag romina :) Ville bara säga god jul till er alla, och jag hoppas att ni får en trevlig jul med era närmaste! Ta hand om varandra. Jag ska sova snart, för jag ska upp ganska tidigt imon, man vill ju inte sova bort hela dagen ;)

Ville börja på ett nytt stycke för jag ska prata om en annan sak. Jag hatar 2 personer just nu, spännande va :)
Men ska inte starta drama, ska hålla det för mig själv och skriva det på bloggen så klart och berätta det för amanda tihihiih. Okej jag skoja men vad ska jag göra? Jag kan ju inte precis hjälpa mitt hat mot vissa personer...well well fuck dom mannennnnn. nej förlåt att jag skrev detta, GOOOD JUL MINA KÄRA VÄNNER :):)
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0