vilmas favoriter - favoritshortsen

Kunde faktiskt inte välja ett par, så jag valde två ;)
De första, de blåa, var från början ett par baggeyjeans från Dondup som jag fick från en vän för typ tre år sen. Jag använde dem inte alls mycket då, det var inte riktigt min stil. Men jag sparade dem långt in i ett skåp och tänkte att jag kanske vill ha dem om ett halvår igen. Så gick det typ ett och ett halvt år, och jag klippte av dem strax ovanför knäna och BAM, där hade jag ett par perfekta golfshorts (haha, såna shorts som är lite längre än vardagsshorts, dem blir perfekta till golfen). Men nu innan denna sommaren så klippte jag dem igen, och denna gången strax under rumpan. Tighta som faaan är dem men jävlar va snygg röv man får. Galet.
Det andra paret, de svarta, är ett par Rare-shorts som också har legat i min garderob ganska länge, också som ett par golfshorts. Men, jag klippte av dessa också (älskar att göra om "oanvändbara" plagg så att dem blir nya favoriter) och gud va jag älskar dem nu. Helt perfekta, sitter också jävligt tight på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0