På väg hem från emmyyy

Haha Josefine tack för att du bloggar lite!!
Detta är iallafall mitt 738261710338 försök till ett inlägg, hoppas det funkar.
Idag har jag varit på stan med Mamsi, en riktig mor&dotter dag, haha. Så mysigt! Jag fick med mig en jättefin tunika/klänning från Lise Sandahl och ett par vanliga svarta jeans från Crocker, JC. Hahahahahh när vi var på stan så märkte jag helt plötsligt att mina svarta GinaTricot-jeans hade spruckit i röven (mitt tredje par som gör det), haha fan va bra kvalitet!!!!!!! Så jag tog på mig dom nya jeansen direkt.
Efter stan tog jag och mamma en massage och gick och hämtade ett HM-paket på posten som innehöll lite kläder!
Efter det stack jag och några hem till Emmy och myste till Eclipse. Då såg jag ut såhär!! Puss /vilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0