Dag 4 - En bild + tio fakta om dig.

JOSEFINE
1. Jag har två syskon
2. Min favoritmat är sushi
3. Jag känner typ på mig när en person ljuger
4. Jag älskar dans men går inte i det
5. Nu ska jag ta ett bad
6. Imon ska jag orientera och det ska bli jätte tråkigt
7. Jag och Vilma har känt varandra sens dagis
8. Jag vill ha en hund
9. Jag är halv finsk
10. Jag har börjat med ordet "jag" i varje mening typ


VILMA

1. jag heter sophia och stina i mellannamn
2. jag hade ett akvarium med fiskar i för några år sen, men dom dog, hehe
3. jag har spelat golf sen jag var 9
4. innan golfen gick jag i fotboll, innebandy och dans
5. en utav mina favoritsysselsättningar är att äta
6. en annan av mina favoritsysselsättningar är att sova
7. jag har haft ungefär 6 olika bloggar
8. min iPod är en av mina ädlaste skatter, något av det bästa jag äger
9. jag är 110% svennebanan!
10. jag har väldigt bråttom för jag ska kolla på en spännande kriminalserie kolckan 9!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0