Josefine skriver :)

Heeeeeej!
Okej vet typ inte vad jag ska skriva men idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske bara är hemma eller så går jag ut och träffar någon kompis. Idag ska jag nog också skicka lite meddelanden på fb så folk ens vet att våran blogg existerar haha :) Och så hoppas jag att Vilma uppdaterar också!
Amen i alla fall så var min familj hemma hos Vilma igår och åt middag, ytterst trevligt :)
Så kollade jag och Vilma på bröllopsduellen och Vilma somnade såklaaart, och sen gick jag, mamma och pappa hem vid halv 2 eller något har jag för mig eller jag kommer inte ihåg för då hade jag med däckat hehe.
Men det va väl allt tror jag :)
Puss
Min dator har verkligen den sämsta kameran i världshistorien.

Kommentarer
Postat av: Alexics

re: me knowieeeee, såg det på josefines blogg :D

2011-09-11 @ 13:37:47
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0