Godmorning?

Hejhej! Hur mår ni idag själv mår jag sådär är lite depp och lite ledsen asså är det något jag måste lära mig är det att ta en dag i taget jag tänker alltid på "framtiden" hela tiden och det är inte bra :( allafall jag vaknade runt 10 tiden och var uppe och käkade frukost men sen la jag mig i sängen och lyssnade på musik och orkar inte resa mig upp :( fast min pappa skriker att jag måste gå upp men faaan vad jag inte orkar:( jag saknar canada jätte mycket jag var ju där i 2 månader i sommar och jag ska åka ditt i sommar igen men jag orkar inte vänta längre jag saknar alla där jätte mycket! Aja förlåt för mitt väldigt deprimerande och tråkiga inlägg! Men vi hörs sen puss /AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0