Söndagssnack



Två bilder tagna alldeles nyss, ser ni mina"nya" fräknar? :) Den stickade tröjan är btw från ralph lauren.
Hallooooj! Hur är det med er? Här är det sådär, har åkt på en miniförkylning. Tråkigt, men det går säkert över snart. Golfen idag gick ungefär lika bra som igår, eller lite sämre, ett slag närmare bestämt. Gick på 79 slag igår och 80 idag så jag är riktigt nöjd! (För er lite golfintresserade som fattar golf då, så gick jag sista nio idag på 2 över par, vilket var 23 poäng. Wiiiho!) Tänkte slänga in en bildbomb senare med lite golfbilder från helgen, tog ju med min feta kamera ut på banan både igår och idag. Vad tror ni om det?
Vi skulle egentligen åka hem från landet senare idag på grund av att vi skulle ätit på restaurang någonstans där, men vi fick åka hem mycket tidigare för min bror typ svimmade.. Det var lite läskigt men det gick bra, och han mår bättre nu som tur är!
Nu sitter jag och kollar på Natt på museet, ska gå och lägga mig tidigt idag för att kurera mig så mycket som möjligt inför den nya veckan. Har mycket för mig de tre dagarna innan jag åket på lägret på torsdag!
/VILMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0