Godmorgon

Vaknade upp med världens blogglust, haha. Så idag kanske jag bloggar skiiiiit mycket eller så kommer ni inte höra från mig på typ 2 dagar..hehe. Jag ska snart få upp för jag har träning sen men jag känner mig lite krasslig faktiskt och väldigt trött :( asså jag blir så arg på mig själv, jag har prov på tisdag och har jag ens börjat plugga? Nä självklart inte asså orkar inte med mig själv lata slyna :'( och jag vet inte ens vad vi har prov på eller jo typ elektromagneter. Men på fredag så får vi reda på om skolan ska läggas ner också och jag hoppas faktiskt den gör det, den ligger liksom på botten av havet redan. Men nu ska jag gå upp och äta. puss /JOSEFINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0