golffavoriter

Kollade igenom lite gamla mappar på datorn - Jävlar va mycket skit jag har kvar! Någon dag då jag inte har dågot alls att göra ska jag rensa ordentligt.
Hittade MASSVIS av golfbilder från lägren. Älskar höst&påsk-lägren vi åker på två gånger om året med golfen! Älskar min golf över huvud taget faktiskt. Tackar mig själv till tusen varje gång jag är uppe på golfklubben, är så glad att jag har kämpat för att komma dit jag är nu. För att inte snacka om alla fina vänner jag har fått och alla kontater jag har knutit på vägen hit! Vänner för livet som jag aldrig hade fått om jag inte hade börjat/fortsatt spela golf.
De tre bilderna längst ner är tagna med min sonyericsson mobil med 2,0 megapixllar hahaha...

Peter, Douglas, Axel, Paola, Emmy och jag efter en golftävling sommaren 2010

Antonia våren 2010 nere i Falsterbo, Skåne.

Malin och jag på väg hem från Falsterbo samma år

Nora (förmodligen en av jordens absolut goaste/galnaste människor) hösten 2010 i Kristianstad

Jag och Nora i Kristianstad samma år


Jag i Halmstad i höstas

Jag i Kristianstad 2010 (älskar håret!!)

Jag och Emmy (♥), också i Kristianstad 2010

Jag och Antonia på Tjörn sommaren 2010

Ebba, Antonia, Malin (hahahhaha dör) och jag i Halmstad 2009

Paola och Antonia i Österlen hösten 2008, satan va kallt det var där.

Antonia i Barsebäck hösten 2009

Antonia i Barsebäck samma år.

/VILMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0