hej

Kom precis hem från Amanda. Vi var några tjejer som va hemma och henne och kollade på film och snackade typ. Och jag har så jävla tråkigt, vill gå ut asså kan inte vara hemma 5 min utan att jag tröttnar haha men jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga nu men jag blir så himla irriterad på blogg.se appen som inte funkar, eller jo den funkar om man inte laddar upp bilder men inläggen blir ju jätte tråkiga och ointressanta utan bilder.
Men jag ska försöka i alla fall.
Jag ska snart gå och ta mig något att äta men här får ni en bild på mig just nu och "dagens" först :) (dåliga bilder jag vet)

Föresten, jag vill bara säga glad alla hjärtans dag! Hoppas ni får en mysig kväll i förhållande eller inte:)
Puss
/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0