konfirmationspresent

Ja, jag konfirmerades för ungefär 9 månader sedan, och fick då ett presenkort på Jarl Sandin. Bestämde mig för några dagar sedan för att det var detta jag ville ha, jag blev så nöjd! Jag gillar korset jättemycket, och att när jag tröttnar så kan jag bara gå och köpa en ny berlock och byta liksom. Typ ifall jag åker på en asrolig resa med en vän eller så, så kan jag liksom köpa en palm-berlock som "smboliserar" den resan. Det blir säkert skitsnyggt.
250:- fick jag betala för kedan och 290:- för berlocken, och jag är verkligen jättenöjd. Klicka HÄR för att komma till Thomas Sabo's hemsida, där det finns hur många berlocker som helst!
/vilma
update 16:08
ååååååååhh blir så frustrerad, efter att jag skrev detta inlägget så har berlocken bara hoppat av kedjan tre gånger, hur fan ska jag våga ha på mig detta utomhus ifall berlocken ska trilla av liksom? Skitkvalitet. Får åka tillbaka till stan imorgon och lämna tillbaka det. FUUUCCCKKKK va arg jag blir på sånthär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0