My birthday hihih

Först och främst, tack bästa Josefine för födelsedagsinlägget!
Har nyss pratat länge med farfar, han var lite sjuk stackaren men vi ska träffas på tisdag och gå ut och käka så det ska bli jätteroligt :)
Mamma och Pappa är på jobbet men innan dom gick kom hela familjen in och sjöng på mitt rum. Som sagt ska vi fira min födelsedag på Söndag så idag blir det inget fir.
Äter en liten frukost nu, ska hem till farmor om en timme för Brunch typ, ska bli så gott. Förresten så kokade jag kaffe hemma för första gången, blev faktiskt gott! Behövde energin, är helt seg i kroppen från skidåkningen igår.
Senare idag ska jag till Åby och bada med mina kära kusiner. Älskar att jag har börjat träffa dom oftare nu, förut var det bara ett par gånger i halvåret som vi sågs...
Nu: tillbaka till frukosten och HIMYM! Åh, kan livet bli bättre? :)
/vilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0