det roligaste från 2011

På nyårsdagen, första januari alltså, kom jag hem från en underbar thailandsresa. Vårat plan från Bangkok hade precis lyft när klockan slog 00:00 och fyrverkerierna under oss började smälla. Det såg riktigt fräckt ut att se så mycket fyrverkerier på samma gång.
I februari när jag fyllde hår hade jag "födelsedagskalas", asroligt!

I februari var också CAF-gruppen och åkte skidor i isaberg. Det var verkligen jätteroligt, men jag har tyvärr inga bilder från det på denna datorn.

I mars vann våran klass future city-tävlingen som vi var med i.
I början av april konfirmerades jag, en dag jag hade väntat på i typ ett halvår! Det var jätteroligt iallafall, det var då jag fick min älskade kamera.
I maj åkte jag med världens bästa CAF-grupp till vättlefjäll och paddlade kanot, hur roligt som helst.
I maj fyllde även josefine år så vi hade en small get-together i en park, riktigt roligt!
I Juni var det skolavslutning, vi åt på Joe Farellis efteråt och hade jätteroligt.

I juni var vi också en del på tjörn, det är ju min mormor och morfars hus, och det är så roligt när både våran familj och mina kusiners familj kommer dit!Det var en vecka i somras när alla tio var där, älskar när det är vi tio.

i Juli åkte familjen till spanien, my second home, haha närå men det var verkligen underbart. Det blir tredje gången för mig i Barca nu i januari!
I juli var jag också med Emmyälsklig i skåne där hon har land. Det var hur mysigt som helst, tyvärr var det dåligt väder stor del av resan så vi satt mycket inne och drack varm choklad och spelade kort!


I Augusti spelade jag mycket golf och var en del på Tjörn (där vi har land).


i September hade Mona födelsedagsmiddag, det var den roligaste kvällen dittills i mitt liv. Jävlar va roligt vi hade.
i Oktober hade CAF-gruppen ett dicso för småbarnen, riktigt rolig kväll!

I oktober var jag även på två jäääävligt roliga.... tillställningar.. har inga bilder på datorn från domhär kvällarna, men jag kommer aldrig i mitt liv glömma dessa oktoberkvällar ;)
I november fyllde alexandra år och hade födelsedagsfest, definitivt en av dom roligaste kvällarna under året.

i December, ja vad har jag gjort denna förra månaden? CAF-gruppen hade en översovning i gympasalen i skolan. det var nog det roligaste denna förra månaden, fy i helvettet va kul det var!! (hahaha ni märker att min hjärna verkligen tror att det är december fortfarande)
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Detta var det roligaste från i år, hoppas att ni också hade ett grymt bra 2011!
/vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0