Birthdayparteey


Morfar och mormor, världens mysigaste verkligen ♥

Hockeyproffset Elias in action

Elias kladdkaka, 14 år fyllde han! Stor pojke nu :)


Arvids (lillkusinen som fyllde 11) bakverk, hur otroligt goda som helst!

Haaaalloj! Hur har eran dag varit? Min har vart toppen. Kom hem nyss från mina kusiners släktkalas, det var verkligen jätteroligt. Blev huuuur mätt som helst, maten (och efterrätten!!!!) var gudomlig. Vi kollade också på några galma videoband från kusinernas tidigare födelsedagar, för söta alltså.
"Vad säger man när man har fått presenter Arvid?"
"tack!"
"är du nöjd då?"
"nej!" asssså hahahh så söt.
Nu ska jag måla naglarna, käka lite middag och sedan dra mig mot Malin, typ. Hör av mig under kvällen!
/VILMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0