Friday fridayy!

Åååh skönt med helg! Har ju inte bloggat något idag, har haft fullt upp. Vi slutade tidigt idag, så jag och några andra stack till en park och hängde där i typ två timmar. Så härligt väder! Efter det stack vi hem till alexandra och bokade biljetter till hungergames till mig, Mona och Alexandra. Den började vid 6 typ så jag kom hem ganska nyligen. Filmen var iallafall grymt bra! Otroligt sevärd alltså, den är riktigt riktigt spännande.
Imorgon är det släktkalas för mina kusiner har fyllt år. Det ska bli så himla roligt att träffa alla för det var så längesen. Älskar att träffa min släkt asså, nåt av det bästa jag vet.
Ny ska jag pilla lite med naglarna och sedan hoppa i säng, tidigt. Ha en trevlig fredagskväll allihopa!!
/VILMA
Och Btw fick vi tillbaka våra fysiknationella idag, fick MVG på det! Wihoo det gjorde min dag alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0