12 oktober

Hej!
Känns som evigheter sen jag bloggade. Jag är inte så duktig på det...
Jag Praoar iallafall just nu, som sagt på Subway. Lunchen är god (hehe), "sysslorna" är helt okej och min praokompis är snäll. Så det är bra!
Har inte alls mycket plugg denna veckan så jag kan pusta ut. Har intervju+repotage och Japan&indien-uppsats nästa vecka så jag ska bara njuta av denna lugna veckan innan jag börjar med allt i helgen.
På fredag ska jag träffa några och ha det kuuul, ser fram emot det. Två dar kvar :):).
Igår och idag var jag på gymnasiemässan. Jag är ju 97a, som Jonsefine, men jag började i förskolan för tidigt så jag går "ett år upp". Så iallafall ska jag välja gymnasium nu i december. SKITSVÅRT! Men just nu lutar det mot Samskolan, Donner, Öckerö Gymnasieskola eller L M Engström. Var och pratade med elever i alla fyra skolornas montrar idag med mina föräldrar. Dom verkade bra allihopa.. Jag kommer söka till Naturlinjen, känns som att det är väldigt "jag" lixom. Jag är verkligen inte samhäll/ekonomi-typen. Så vi får hoppas att jag kommer in på det jag vill!
Nu ska jag ta fram kläder till imorgon, tvätta bort smink och hälla upp en skål chips (jag njuter av dagen för den kan vara den sista. Men jag SKA springa av mig alla chips lite oftare, det har jag lovat mig själv), hehe.
Ha en mysig kväll, hörs imorgon, puss!
/vilmaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0