Hatar att leva ibland

Hallllåååå its mandigirl here ligger i sängen och ska sova nu har haft en helt ok dag träffade josefine en stund det var kul och sen åkte jag hem till min morfar det var också kul haha så aa sen åkte jag hem till min mamma har bara chillat och kollat på tv och helt enkelt varit superdepp speciellt när man ser alla inlägg här om drake så jag vill bara döööööö ville se honom sååå JÄVLIGT men men jag är glad att konserten är över allafall så jag aldrig mer behöver tänka på det och hoppas på att se honom i framtiden!!! Skola imorgon LIFE THUG! Orkaaaar inte jag vill helt enkelt bara dö nu som ni förstår hate life sometimes jaja vi hörs imorgon godnatt! /AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0