Himym <3<33<3<3333

Halloj! Hur är det med er? Här är det toppen! Amanda har redan berättat det mesta av dagen så det behöver jag ju inte göra ;) men jag har haft en riktigt go torsdag iallafall och nu ät det loooov! Amanda och Josefine gick för ett tag sen, vi drack kaffe innan de gick så jag lär vara vaken ett tag till. Ska fixa (ska faktiskt göra det nu och inte bara fila en nagel och sen tröttna som alltid) mina naglar lite också, har tagit fram nageltillbehör och nagellack.
Morgondagens planer då, ja jag har fett mycket att göra! Plugga lite, gymma med Amanda och Josefine, försöka ta en tur med Bella, träna golf, ringa mormor och morfar, etc etc. Så jag har fullt upp. Vi hörs mer om det imorgon! Pussar,
/VILMA (bilden är från golfen idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0