Lite om min golf och såååånt

Hej! Idag var jag som sagt hos moa och hade en riktig mysdag, kollade på film med morots- och grukstavar i dipp och sånt! Efter det blev jag hämtad av mamsi så åkte vi upp till golfen och tränade en liten stund. Nu har nyligen ätit middag och tagit mig en varm lång dusch, och har på en ansiktsmask just nu! Håller nämligen på att förbereda mig inför lägret imorgon, packar för fullt.. Jag har förresten inte berättat så mycket om lägret, kan göra det. Vissa av oss juniorer på delsjön blir varje höst och påsk tillfrågade om vi vill åka med på golfläger i fyra dagar till skåne. Jag har varit med 7 gånger på dessa läger, i bland annat Barsebäck, Karlskrona, Kristianstad och Vasatorp, denna påsken är det också då till Vasatorp. På detta lägret ska 20 juniorer åka tror jag, 9 av oss är tjejer. Och en sista grej då, dessa läger är SJUKT roliga.
Yes, nu vet ni lite mer om min golf! Ha en superbra kväll allihopa,
/VILMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0