Some die young, but you better hold on

Hej! Min dag har varit jättebra! Åkte ner till stan och träffade Emmy först. Vi gick runt i några timmar, köpte en kaffe och en bikiniöverdel (underdelen ska jag köpa imorgon, den var slut.). Sedan fick vi skjuts av min pappa upp till golfen, så tränade vi i någon timme. När vi skulle ta bussen hem var min påse med bikinin heeelt borta, jätteångest.. Så vi letade i typ 20 minuter på hela golfklubben men sen bestämde vi oss för att gå mot bussen utan att ha hittat den. Men när vi hade gått i typ 5 minuter så kom jag på ett ställe i mitt skåp som jag hade missat, så jag sprang tillbaka, och så låg den där!! Förstå lyckan som uppstod, helt obeskrivlig. När jag kom hem tog jag en varm dusch och nu ska jag snart äta middag. Sedan blir det en riktigt lugn och skön kväll, älskar såna kvällar!
/VILMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0