INLÄGG 2 - två saker jag vill göra innan jag dör

Det finns så otroooligt mycket jag vill göra innan jag dör. Jag vill åka på resor med vänner, resa jorden runt, bo utomlands, ha ett jobb jag längtar till och är nöjd med, komma långt med min golf, ha fetaste festen, äga en walk-in closet, designa mitt hem precis som jag vill ha det, äga en mops, träffa Adrian Grenier (snyggingen från entourage), gå på festivaler och konserter, sova på en strand, bli aaasfull med vänner och inte minnas ett skit, ha världens coolaste photoshoot på en äng på sommaren.... Ja, som ni förstår så kan listan göras hur lång som helst.
Att välja två blir svårt. Men det jag helst av allt vill göra innan jag dör är nog:
1. Träffa min drömprins och få en lycklig och frisk familj.
2. Vara lycklig (nästan) hela livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0