INLÄGG 6 - mina tre favoritserier just nu

1. HOW I MET YOUR MOTHER

alltid på plats nummer 1, alltid. Kollar alla avsnitten från början till slut på letmewatchthis.com (bästa sidan), är klar med säsong 1, 2 och 3, och är nu bara några få avsnitt in på säsong 4. Och jag är fast!!! Älskar det så mycket! Barneys idiotiska livsstil och Marshalls skämt, jag dör varje gång... En välförtjänt förstaplats!
2. DESPERATE HOUSEWIVES

Jag har följt det sedan jag gick i 4an, kommer aldrig sluta älska det!! De senaste säsongerna har varit ganska sjuka, orealistiska och inte så jätteroliga men avsnitten med t.ex. orkanen och flygplanskrashen var riktigt bra. I övrigt grym serie!
3. ÄKTA MÄNNISKOR

Åh vad jag gillar detta programmet! Det sänds på 1an på söndagar 21:00, det är en serie i 10 delar tror jag. Det är riiiiktigt spännande, roligt och underhållande, perfekt på en söndagskväll som avslut på veckan. Det har gått 6 eller 7 delar tror jag och just nu är det lite segt, men det är fortfarande sjukt spännande!
/vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0