+++

yesterday night was fucked up, men kul hade vi iallafall. :)
Idag gör jag ingenting, otroligt skönt. Middag snart, ska kolla några HIMYM-avsnitt (haha vilken ful förkortning... det betyder iallafall how i met your mother) senare också. Är superledsen att jag har sett alla The Middle nu, men that's life, HIMYM är också fett bra.
Längtar till min födelsedag feeeett mycket (bara 3 veckor kvar!!!), snackade lite med mina parents om det idag. Jag fyller år på en torsdag men vi ska tydligen fira med familjen på söndag eftermiddag... Spännandeeee ;););)). Nejmen, kan slänga upp ett litet önskelista-collage senare också!
Hoppas ni får en rolig/mysig kväll.
Pussar /vilma
Fattar ni hur mycket jag längtar tillbaka till Thailand eller? Har vart där typ 6 gånger så det känns lite som mitt andra hem, haha. iallafall, som det ser ut nu - så kommer vi spendera kommande jul&nyår i Thailandet. Åh va underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0